Nasza praca rozpoczyna się od przyjęcia zgłoszenia, następnie analizujemy otrzymane informacje i szukamy najlepszego rozwiązania, prowadzimy logistykę leczenia oraz zostajemy w kontakcie z pacjentem aż do jego wyleczenia.
Z racji tego, że nie jesteśmy siecią medyczną nie dotyczą nas pewne ograniczenia, dlatego kierujemy Cię do najlepszych lekarzy i specjalistów, a nie tych, którzy aktualnie współpracują z naszą placówką. Nawiązujemy kontakty z wybitnymi lekarzami specjalistami z całej Polski i świata, by zaoferować Ci najlepsze usługi.
Pamiętaj, że nie jesteśmy pogotowiem ratunkowym, a nasz zespół opiekuńczy nie może udzielić Ci porady medycznej. Opiekę medyczną i porady możesz dopiero uzyskać u lekarza specjalisty, do którego Cię skierujemy. W razie wypadku lub nagłego zgłoszenia dzwoń pod numer 112. Po udzieleniu pierwszej pomocy, zajmiemy się procesem i logistyką leczenia.
OSOBISTY ASYSTENT
MEDYCZNY
PROFESJONALNE
DORADZTWO
100%
DYSKRECJI
WYSOKA JAKOŚĆ
USŁUG
OSZCZĘDNOŚĆ
CZASU
LECZENIE
ZAGRANICZNE
PRESTIŻOWA
I UNIKALNA USŁUGA
NA RYNKU
PRIORYTETOWE
TRAKTOWANIE
KLIENTÓW
ZARZĄDZANIE
CAŁYM PROCESEM
LECZENIA
KOMPLEKSOWA
OBSŁUGA DLA CIEBIE
I TWOJEJ RODZINY
INFORMACJA
O KOSZTACH PRZED
PODJĘCIEM LECZENIA
POMOC
W FINANSOWANIU
LECZENIA
W przypadku, kiedy usługa S7Concierge powiązana jest z pakietem medycznym – podstawowe konsultacje i zakres pakietu medycznego są wykorzystywane w pierwszej kolejności. Usługi S7Concierge dotyczą szukania rozwiązania celem dalszych etapów diagnostycznych, laboratoryjnych i obrazowych oraz prowadzeniem hospitalizacji.
S7Concierge nie zajmuje się umawianiem Pacjentów na podstawowe konsultacje medyczne bądź świadczenia mieszczące się w zakresie posiadanego pakietu medycznego – w tym celu obowiązuje kontakt z infolinią medyczną dedykowaną obsłudze pakietu medycznego.